ייצור שלטים בהתאמה אישית

ייצור שלטים בחיפה

העיר חיפה אמנם בנויה על הר, אבל שלא תטעו ותחשבו שזה אומר משהו על כמות התושבים בעיר או כמות העסקים בה. על אף הקושי הדמוגרפי היחסי – העיר נחשבת לשלישית בגודלה בישראל מבחינת גודל האוכלוסייה ובעיר בתי עסק רבים הממלאים את הרחובות והקניונים שבה. ייצור שלטים בחיפה הוא שירותי שכיח מאוד אצל חברת מוי דיזיין המספקת את שירותיה לא רק בחיפה אלא בכל רחבי הארץ.

ייצור שלטים בחיפה – מה חשוב לבדוק בעת ייצור שלט?

  • כיצד העסק מוצג – האם העסק שלכם מוצג באור חיובי? האם אין שגיאות כתיב/שגיאות לשוניות בטקסט בשלט? האם הלוגו שלכם אינו נחתך והוא מספיק בולט?
  • האם גודל/סוג השלט מותאם למקום ההתקנה – שלט קטן מדי במקום שבו התנועה תראה אותו מרחוק לא ייתן לכם את החשיפה הנדרשת ויגרום לכם סתם להוציא כסף על משהו שלא יתרום לכם כלום. שלט גדול לעומת זאת, על אף שהוא נפלא לחשיפה ולתשומת הלב שהוא תופס – צריך לקחת בחשבון שהוא יכול להיות מותקן בצורה בטוחה במקום הנדרש.
  • מחיר השלט הצפוי – בקשו לדעת מראש טווח מחירים בטוח לייצור שלכם. כל עוד לא תוסיפו דרישות נוספות לאחר הפגישה הראשונית תוכלו גם לקבל הצעת מחיר מדויקת.
  • חומר השלט – האם החומר ממנו עשוי השלט עמיד לאורך זמן? האם הוא עמיד בפני השמש והגשם?
  • חברה מקצועית ומהימנה – וודאו כי אתם עובדים עם חברה מקצועית המעסיקה אנשי מקצוע איכותיים בתחומם. שלא יקרה מצב שהמעצב הוא גם זה שמפעיל את מכונת הCNC, גם החשמלאי וגם המתקין.

המסר השיווקי בשלט שלכם:

ייצור שלטים בחיפה הוא שירות שכיח משום שבתי עסק מבינים את החשיבות של אותם שלטים שיכולים לעזור להם לא רק להתבלט בשטח אלא גם לקבל לקוחות נוספים לעסק. את הלקוחות הנוספים הם מקבלים בזכות זה שאותם שלטים מעבירים מסרים שיווקיים המקדמים את העסק. לרוב, יהיה זה מסר שיווקי אחד כמו מבצע מיוחד או סוג השירותים של העסק. ככל שהמסר השיווקי חד ומושך יותר, כך הוא ימשוך יותר תשומת לב וכך יותר לקוחות יגיעו מצפייה בשלט אליכם לבית העסק.

 

ייצור שלטים בחיפה

אתה צריך שלט בולט לחשיפת העסק שלך!

תן לנו לעשות את העבודה עבורך | מלאו את הפרטים ונציג החברה יחזור אליך בהקדם האפשרי

ALL YOU NEED IS MOI

על איכות שירות ומקצועיות אל תתפשרו! חייגו אלינו ונשמח לעזור

    אנחנו אוהבים את העבודה שלנו!

    הלקוחות המדהימים שלנו מספרים

    פניתי לשחר על מנת למתג את המשרדים שלנו באמצעות שילוט פנים חדש, הייתי מופתע מהמחיר המשתלם והאספקה המהירה של השלטים, ממליץ בחום רב על צוות המקצוענים של מוי דיזיין שהתנהלו בצורה יוצאת מהכלל מההתחלה ועד הסוף.

    תומר

    לאוס

    מעוניין להמליץ בחום על חברת מוי דיזיין בעקבות השלטים החדשים שעשו לי לעסק, ללא ספק מדובר בנותן שירות איכותי ואדיב שיודע לספק את הסחורה! עד שלא הייתי מרוצה ב 100% החבר'ה של מוי דיזיין לא הפסיקו לעבוד, הם תלו את השלטים בצורה המקצועית ביותר ועל זה מגיע להם שאפו אחד גדול!

    טל

    רימקס חיפה

    הזמנו מחברת מוי דיזיין 2 שלטים לחזית של החנות ועוד שלט לתוך החנות עצמה, השירות שקיבלנו מכל הצוות ובמיוחד הביצוע הסופי שכלל את התקנת השלטים הפך אותנו ללקוחות ממליצים ומרוצים של שחר, אני ממליץ לכל מי שמחפש חברת שילוט לפנות למוי דיזיין.

    שלומי

    טופ סינמה

    מעוניין להמליץ בחום על חברת מוי דיזיין בעקבות השלטים החדשים שעשו לי לעסק, ללא ספק מדובר בנותן שירות איכותי ואדיב שיודע לספק את הסחורה! עד שלא הייתי מרוצה ב 100% החבר'ה של מוי דיזיין לא הפסיקו לעבוד, הם תלו את השלטים בצורה המקצועית ביותר ועל זה מגיע להם שאפו אחד גדול!

    חיים

    גרעיני עפולה החמניה

    כאשר חיפשתי שלטים לעסקים שלי מצאתי את מוי דיזיין, החיבור עם שחר היה מעולה מהרגע הראשון, ביחד חשבנו על מיתוג העסק מבפנים ומבחוץ, התוצאה הייתה מעל המצופה והמחיר היה שווה את התמורה, ממליץ בחום על שחר והצוות שלו, מדובר על חבר'ה אלופים!

    בני

    המרכז הישראלי

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

    לעסק מצליח דרוש שלט מקצועי ובולט