ייצור שלטים בהתאמה אישית

ייצור שלטים בנתניה

גם בעידן הדיגיטלי שבו אנו יכולים למצוא את בית העסק המתאים לנו דרך אתרי אינטרנט, אין תחליף לשלטי חוצות. על כן, ייצור שלטים בנתניה הוא שירות נפוץ למדיי. הרי כל בעל עסק מעוניין להציב בפתח בית העסק שלו שלט גדול ואיכותי שיזמין אליו את הלקוחות. חברת מוי דיזיין מציעה מגוון רחב של שלטים: שלטי אלומיניום, אותיות מוארות, שלטי פח ועוד.

ייצור שלטים בנתניה – להכיר את סוגי השלטים השונים

כאמור, ייצור שלטים בנתניה מתחלק למגוון רחב של סוגי שלטים, בהתאם לצורך. אלה כמה מבין השלטים הבולטים יותר:

  • שלט אלומיניום – רבים בוחרים את שלט האלומיניום כשלט שיוצג בחזית הבניין שבו ממוקם העסק שלהם. ויש לכך כמה סיבות. ראשית, אין גבול לאפשרויות העיצוב של שלט זה מבחינת צבעים, צורות האותיות ואפילו הלוגו שניתן להוסיף. שנית, חומר האלומיניום הוא חומר חזק שיכול לעמוד איתן במשך שנים ארוכות בתנאי חוץ – בחום ובקור. ולבסוף, יחסית לתכונותיו האיכותיות של האלומיניום, מדובר בחומר לא יקר.
  • אותיות מוארות – אלה אותן אותיות תלת ממדיות אשר מתפקדות כשלט רגיל במהלך היום וכשלט מואר במהלך הלילה. השילוב בין התלת ממדיות לתאורה יוצר אפקט מרהיב, כך שניתן להבחין בשלטים מכל מקום – מהרכב או בעת הליכה באוויר הפתוח.
  • שלט ניאון – בדומה לאותיות המוארות, גם השלטים האלה מאירים בלילה. רק שהעיצוב שלהם דק יותר, כך שבעזרת השלטים האלה ניתן ליצור מעין ציורים – בנוסף לאותיות המעידות על שמה של החברה.

לא רק מבחוץ

שילוט חוץ חיוני להתמצאותם של הלקוחות ולפרסום, אך שילוט פנים חשוב לא פחות ממנו. הוא מסייע לנכנסים למצוא את דרכם בין חדרי המשרדים ומעיד על חשיבות ויוקרה. אמנם, שילוט פנים בולט פחות משילוט חוץ, אך הוא מעוצב להפליא. רבים אוהבים לשלב בשילוט זה צבעים כמו שחור וזהב המעידים על עיצוב מודרני. יש החורטים את שילוט הפנים על גבי זכוכית. כמו כן, השילוט מאפשר לאתר את בעלי התפקידים – מנהלים, סמנכ"לים, מנהלי חשבונות ועוד, לצד חדרים הכרחיים כמו שירותים, מטבח או חדר עישון. כך או כך, חשוב לבחון היטב לאיזה שלט אתם זקוקים.

 

ייצור שלטים בנתניה

אתה צריך שלט בולט לחשיפת העסק שלך!

תן לנו לעשות את העבודה עבורך | מלאו את הפרטים ונציג החברה יחזור אליך בהקדם האפשרי

ALL YOU NEED IS MOI

על איכות שירות ומקצועיות אל תתפשרו! חייגו אלינו ונשמח לעזור

    אנחנו אוהבים את העבודה שלנו!

    הלקוחות המדהימים שלנו מספרים

    פניתי לשחר על מנת למתג את המשרדים שלנו באמצעות שילוט פנים חדש, הייתי מופתע מהמחיר המשתלם והאספקה המהירה של השלטים, ממליץ בחום רב על צוות המקצוענים של מוי דיזיין שהתנהלו בצורה יוצאת מהכלל מההתחלה ועד הסוף.

    תומר

    לאוס

    מעוניין להמליץ בחום על חברת מוי דיזיין בעקבות השלטים החדשים שעשו לי לעסק, ללא ספק מדובר בנותן שירות איכותי ואדיב שיודע לספק את הסחורה! עד שלא הייתי מרוצה ב 100% החבר'ה של מוי דיזיין לא הפסיקו לעבוד, הם תלו את השלטים בצורה המקצועית ביותר ועל זה מגיע להם שאפו אחד גדול!

    טל

    רימקס חיפה

    הזמנו מחברת מוי דיזיין 2 שלטים לחזית של החנות ועוד שלט לתוך החנות עצמה, השירות שקיבלנו מכל הצוות ובמיוחד הביצוע הסופי שכלל את התקנת השלטים הפך אותנו ללקוחות ממליצים ומרוצים של שחר, אני ממליץ לכל מי שמחפש חברת שילוט לפנות למוי דיזיין.

    שלומי

    טופ סינמה

    מעוניין להמליץ בחום על חברת מוי דיזיין בעקבות השלטים החדשים שעשו לי לעסק, ללא ספק מדובר בנותן שירות איכותי ואדיב שיודע לספק את הסחורה! עד שלא הייתי מרוצה ב 100% החבר'ה של מוי דיזיין לא הפסיקו לעבוד, הם תלו את השלטים בצורה המקצועית ביותר ועל זה מגיע להם שאפו אחד גדול!

    חיים

    גרעיני עפולה החמניה

    כאשר חיפשתי שלטים לעסקים שלי מצאתי את מוי דיזיין, החיבור עם שחר היה מעולה מהרגע הראשון, ביחד חשבנו על מיתוג העסק מבפנים ומבחוץ, התוצאה הייתה מעל המצופה והמחיר היה שווה את התמורה, ממליץ בחום על שחר והצוות שלו, מדובר על חבר'ה אלופים!

    בני

    המרכז הישראלי

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

    לעסק מצליח דרוש שלט מקצועי ובולט